15 תשובות
כתוצאה ממשהו או שבכללי כזה בדאון
קרה משהו שזה בגללו קרה או סתם ככה?
יכול להיות שפשוט זו תקופה כזאת, זה קורה להרבה לפעמים
יכול להיות שפשוט זו תקופה כזאת, זה קורה להרבה לפעמים
שואל השאלה:
זה כן מתוצאה של דברים אבל הם לא יעברו בקרוב
זה כן מתוצאה של דברים אבל הם לא יעברו בקרוב
אנונימית
בגלל מה?
אולי זה סתם תקופה אבל היא תעבור לך
מוזמנת לשתף אם תרצי
אולי זה סתם תקופה אבל היא תעבור לך
מוזמנת לשתף אם תרצי
תכלס. תנסי לצאת מהלופ הזה של הדיכאון. תצאי עם אנשים וחברים קרובים. (בן/בת זוג אם יש גם טוב). ובכללי תנסי בכוח. רק ככה יוצאים מזה.
שואל השאלה:
הלוואי והיה בן זוג חחח
אבל חברות יש אבל קשה לי לצאת שאני בלי מצב רוח
הלוואי והיה בן זוג חחח
אבל חברות יש אבל קשה לי לצאת שאני בלי מצב רוח
אנונימית
יודע שזה קשה אבל זה הפתרון הכי טוב לך ולסביבה. תני לחברות שלך להיות שם בשבילך כמו שחברות צריכות לעשות.
שואל השאלה:
אשתדל
אשתדל
אנונימית
בכללי, אמרת שזה כתוצאה ממשהו אז בתור מישהו שעבר דברים לא פשוטים בחיים הכל טוב. יוצאים מהכל בסופו של יום השאלה זה מה הדרך שאת עוברת תוך כדי
שואל השאלה:
דרך לא קלה
דרך לא קלה
אנונימית
אף אחד לא אמר שהדרך קלה. אבל היא תמיד שווה את זה. בכל מקרה, מקווה שעזרתי לך אפילו טיפה ואם צריך עוד משהו תרשמי עוד שאלה חחח אולי אסתכל
את צריכה מישהו שמבין , לדבר איתו, לפרוק, שימלא את החלל הזה.
תשמעי מוזיקה ותרגעי, אם אי אפשר להעלים את הבעיות לפחות כשאת מחכה אל תעשי את זה בסבל, קרה לי המון ומה שעוזר זה או לשמוע מוזיקה וסדרות וסרטים וזה או לתכנן את העתיד למה יקרה לאחר שהבעיה תפטר
היי לך,
מהמילים שלך עולה תחושה של ריקנות ועייפות שנמשכת יום אחרי יום, כאילו אין אנרגיה או רצון להתחיל משהו, וגם כשיש אנשים מסביב זה לא באמת ממלא את המקום הזה בפנים.
מתוך מה שכתבת בתגובות, נראה שאת מודעת לכך שיש סיבות לתחושה הזו, ויחד עם זה הידיעה שהדברים לא צפויים להשתנות בקרוב יכולה להכביד עוד יותר, אולי לייצר תחושת תקיעות או ייאוש שקט.
נשמע שגם כשיש חברות בסביבה, חוסר המצב רוח מקשה לצאת, להתחבר, להיות בנוכחות של אחרים, וזה יכול להשאיר אותך לבד עם הרבה מחשבות ועם תחושה שהדרך לא פשוטה בכלל.
עצם זה שבחרת לכתוב ולתת מילים למה שעובר עלייך, גם אם אין כרגע פתרון ברור, לא מובן מאליו. לפעמים זו דרך להגיד שקשה ושצריך שמישהו יראה את זה.
חשוב לא להישאר לבד עם התחושות האלה. אולי יש מישהי בסביבה שלך, חברה, קרובת משפחה או דמות מקצועית, שתוכלי לשתף אותה אפילו בחלק קטן ממה שעובר עלייך, בלי צורך להסביר הכול.
אם תרגישי שזה נכון עבורך, תדעי שאנחנו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) נמצאים כאן בשבילך. מזמינה אותך לפנות לצ'אט באתרנו לשיחה אישית ואנונימית עם אחד/ת מהמתנדבים/ות שלנו. אנחנו זמינים 24/7 ונשמח להיות אוזן קשבת עבורך ולהעניק לך מרחב מכיל ותומך. מצרפת קישור לצאט.
שלך
מתנדבת סה"ר
מהמילים שלך עולה תחושה של ריקנות ועייפות שנמשכת יום אחרי יום, כאילו אין אנרגיה או רצון להתחיל משהו, וגם כשיש אנשים מסביב זה לא באמת ממלא את המקום הזה בפנים.
מתוך מה שכתבת בתגובות, נראה שאת מודעת לכך שיש סיבות לתחושה הזו, ויחד עם זה הידיעה שהדברים לא צפויים להשתנות בקרוב יכולה להכביד עוד יותר, אולי לייצר תחושת תקיעות או ייאוש שקט.
נשמע שגם כשיש חברות בסביבה, חוסר המצב רוח מקשה לצאת, להתחבר, להיות בנוכחות של אחרים, וזה יכול להשאיר אותך לבד עם הרבה מחשבות ועם תחושה שהדרך לא פשוטה בכלל.
עצם זה שבחרת לכתוב ולתת מילים למה שעובר עלייך, גם אם אין כרגע פתרון ברור, לא מובן מאליו. לפעמים זו דרך להגיד שקשה ושצריך שמישהו יראה את זה.
חשוב לא להישאר לבד עם התחושות האלה. אולי יש מישהי בסביבה שלך, חברה, קרובת משפחה או דמות מקצועית, שתוכלי לשתף אותה אפילו בחלק קטן ממה שעובר עלייך, בלי צורך להסביר הכול.
אם תרגישי שזה נכון עבורך, תדעי שאנחנו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) נמצאים כאן בשבילך. מזמינה אותך לפנות לצ'אט באתרנו לשיחה אישית ואנונימית עם אחד/ת מהמתנדבים/ות שלנו. אנחנו זמינים 24/7 ונשמח להיות אוזן קשבת עבורך ולהעניק לך מרחב מכיל ותומך. מצרפת קישור לצאט.
שלך
מתנדבת סה"ר
היי
אני מבין מהפוסט שלך כי את מרגישה בדידות , ריקנות ועייפות
אלה רגשות נפוצות כאשר יש עומס נפשי, דיכאון או תשישות
את אמיצה משתפת את המצב ומחפשת מוצא
חשוב להיות מוקף באנשים קרובים - משפחה , חברות
ולשתף אותם . לפעמים עצות של אנשים קרובים יכולים לסייע
אפשר גם לשוחח עם נציגי עמותות שמתמחות בסיוע ותמיכה:
לער"ן-באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר-באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
לעלם-באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
מאחל לך לחזור לשגרה בהקדם
אני מבין מהפוסט שלך כי את מרגישה בדידות , ריקנות ועייפות
אלה רגשות נפוצות כאשר יש עומס נפשי, דיכאון או תשישות
את אמיצה משתפת את המצב ומחפשת מוצא
חשוב להיות מוקף באנשים קרובים - משפחה , חברות
ולשתף אותם . לפעמים עצות של אנשים קרובים יכולים לסייע
אפשר גם לשוחח עם נציגי עמותות שמתמחות בסיוע ותמיכה:
לער"ן-באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר-באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
לעלם-באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
מאחל לך לחזור לשגרה בהקדם