7 תשובות
היוש!! כיף לראות סקיז (^.^)
אני, רב הקהילת קייפופ כאן אוהבים את סטריי קידס האמת
אבל גם עדיין לא הקשבתי אופס אבל הטייטל טראק נשמע טוב מהקטעים הקצרים ששמעתי
אבל גם עדיין לא הקשבתי אופס אבל הטייטל טראק נשמע טוב מהקטעים הקצרים ששמעתי
מה זה ep? את מתכוונת למיני אלבום החדש שלהם bo it?
אני ממש אהבתי את דיווין
אני ממש אהבתי את דיווין
שואל השאלה:
כן כן זה
כן כן זה
שואל השאלה:
כמה זמן?
כמה זמן?
אני סטיי אבל לא ראיתי את השיר החדש שלהם עדיין
פעם הייתי סטאן שלהם אבל אני כבר לא שומעת קייפופ סורי:(
באותו הנושא: