16 תשובות
כן מספיק
בהצלחה אחי
בהצלחה אחי
ואני אוסיף אם היה לך קל במודל e אז תחסוך ממך תתרגול על האנגלית
ואם קנית במכון נועם תדע שאין את התרגילים עם הכפיות והמזלגות הזה שיש להם
ואם קנית במכון נועם תדע שאין את התרגילים עם הכפיות והמזלגות הזה שיש להם
שואל השאלה:
סגור תודה
השפה מומצאת במיון דומה לזאת של מכון נועם? כי ראיתי שיש שם שפה רגילה אבל גם שפה של סייבר
סגור תודה
השפה מומצאת במיון דומה לזאת של מכון נועם? כי ראיתי שיש שם שפה רגילה אבל גם שפה של סייבר
המיון שלך ב1/11 נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הביאו לי ל30.12
לא הביאו לי ל30.12
@ozmeep יהיה צורניות ומחשבון קרב?
לא צורניות
ומה זה מחשבון קרב
ומה זה מחשבון קרב
@ozmeep הכוונה במחשבון קרב לשפה מומצאת . הבנתי גם שיש קטעי מעקב שצריך לעקוב אחריהם ולהגיד מה הפלט או מה יהיה הפלט לאחר שינוי קוד. זה נכון?
כן נכון
בטוח אבל שאין את המזלגות? החליפו את זה בתרשימי זרימה אולי?
אין וגם לא היה לי תתרשימי זרימה ממה שזכור לי
מוזר ... יש מצב אתה כותב איזה מבחנים היו לך?
אנלא זוכר
אבל מכןן נועם יחסית מדויק
אבל מכןן נועם יחסית מדויק
סבבה אז קיצר להוריד תרשים זרימה וסכינים ומזלגות
תרשימי זרימה אני חושב ב99% אבל לא הכי בטוח בעולם
אבל סכינים וזה אין
אבל סכינים וזה אין
סגור תודה רבה