5 תשובות
שמן זית מאריך ריסים? זה חדש
יועץ
ואתה קורא לעצמך יועץ? שמן זית משמש סובסטרט לאנזמים.. גם כן יועץ..
סיסי:-*
שלום סיסי

אני רואה שאתה לא רק מומחה בביולוגיה, אלא, אף מומחה בינלאומי בנושא כאוב ביותר של אלה המקריחים..., עם ההמצאה שלך, אני מעריך שבקרוב תהיה מולטימיליארדר..., אני רק מקווה שרשמת על זה "פטנט", כן האם אפשר להצטרף ולהיות שותף להמצאה שלך???...
סיסי. זו בקשה אחרונה לפני שנחסום אותך. די.

תהיה חיובי. יש לך מה לתרום? - נהדר.

אין לך?- לא נורא אבל בלי להעביר ביקורת ולקטול אחרים. כל אחד עושה כמיטב יכולתו.
מערכת סטיפס
צודקים... סתם צחקתי ויכול להיות שנסחפתי קצת ואני מספיק גבר כדי לבקש סליחה .. אז סליחה ולא התכוונתי לזלזל באפחד סתם רציתי לעשות צחוקים ואני כן מבין בהרבה דברים...סליחה אחים שלי..אוהב..
סיסי:-*