4 תשובות
לא, כבר חורף :)
לא חושב, החורף פה
אבל בטח יהיה יותר חם מאשר בשאר הארץ
המקסימום שם זה יום אחד 21 מעלות
כל השאר זה פחות
קר
יהיה חרא