4 תשובות
לא, כבר חורף :)
לא חושב, החורף פה
אבל בטח יהיה יותר חם מאשר בשאר הארץ
אבל בטח יהיה יותר חם מאשר בשאר הארץ
המקסימום שם זה יום אחד 21 מעלות
כל השאר זה פחות
קר
כל השאר זה פחות
קר
יהיה חרא
באותו הנושא: