7 תשובות
שואל השאלה:
אני אומר את זה כאדם שפעם תמך בביבי
אני אומר את זה כאדם שפעם תמך בביבי
ביביזם זה כת
לאט לאט אנשים יבינו את זה
לאט לאט אנשים יבינו את זה
אנונימית
אוקיי , אני ינסה לעשות טיפה סדר בתשובה שלי
ראשית אם זה כזה משנה אני הצבתי וצפוי להצביע למפלגה של בן גביר
למה ? כמה סיבות ..
קודם כל אני מאמין ( אפילו קצת מעבר למאמין זה כבר כמעט עובדה ) כל הפוליטיקאים שקרנים כולם יבטיחו הבטחות שווא שמרביתם לא יקיימו ולא יזכרו דקה אחרי הבחירות אז אני לא מאמין למילה שיוצאת מהפה שלהם
בן גביר בין הבודדים שכן קצת מנסה לעמוד במילה שלו ( לא יודע מי זוכר אבל הדוגמה הכי טובה שניתן לתת בקשר אליו זה שבבחירות הקודמות שהיו לפני המלחמה הוא הבטיח שיגדיל את מאגר הזכאים לנשיאת נשק אישי שממזמן לא צריך להסביר כמה זה טוב , והוא עשה זאת בגדול )
דבר שני אם כמה שזה עצוב באמת שאין למי להצביע פשוט אין זה או להצביע למפלגה ימנית ( שאנחנו יודעים מה נקבל כי הם כבר שני עשורים בשלטון ) או להצביע לאיזה מפלגה נון-ניים רק בשביל שביבי לא היבחר ( בואו נהייה כנים 99% מהקולות של גנץ ולפיד אלו אנשים שהיו שמים כל פתק אפשרי העיקר לא ביבי )
דבר אחרון אני יודע שזאת דעה לא פופלרית אחרי ה 7 באוקטובר אבל כן חושב שביבי עשה הרבה טוב למען ביטחון מדינת ישראל , קודם כל יש לנו את הצבא הכי חזק במזרח התיכון ובין הטובים בעולם , קל לדלג על זה אבל במהלך שנתיים של מלחמה עשינו דברים שצבאות אחרים ( גם צבא כמו של רוסיה ) יכולים רק לחלום על זה , אף אחד לא היה מאמין שניתן להפציץ בלב איראן כל כך הרבה חימוש בלי לאבד מטוס אחד ועוד המון דברים שלחקם עדיין סודיים , אז נכון ה 7 באוקטובר היה אסון אבל מלחמה לא נמדדת ביום אחד ויצאנו ממה סופר חזקים וגאים ,
לגבי גיוס חרידים אני מסכים איתך אבל זאת בדיוק פוליטיקה , הוא יודע שאם המפלגות החרדיות ירצו הן יכולות לפרק את הממשלה אז מה ניראה לך שהוא יעדיף ללכת עם עקרון או להשאר ראש ממשלה ? אז חוק הגיוס זה הפתרון הנתון
לגבי חוק הלאום , סתם חוק מטומטם בלי הרבה משמעות , לכולם יש את אותם הזכויות עם ובלי החוק הזה
ראשית אם זה כזה משנה אני הצבתי וצפוי להצביע למפלגה של בן גביר
למה ? כמה סיבות ..
קודם כל אני מאמין ( אפילו קצת מעבר למאמין זה כבר כמעט עובדה ) כל הפוליטיקאים שקרנים כולם יבטיחו הבטחות שווא שמרביתם לא יקיימו ולא יזכרו דקה אחרי הבחירות אז אני לא מאמין למילה שיוצאת מהפה שלהם
בן גביר בין הבודדים שכן קצת מנסה לעמוד במילה שלו ( לא יודע מי זוכר אבל הדוגמה הכי טובה שניתן לתת בקשר אליו זה שבבחירות הקודמות שהיו לפני המלחמה הוא הבטיח שיגדיל את מאגר הזכאים לנשיאת נשק אישי שממזמן לא צריך להסביר כמה זה טוב , והוא עשה זאת בגדול )
דבר שני אם כמה שזה עצוב באמת שאין למי להצביע פשוט אין זה או להצביע למפלגה ימנית ( שאנחנו יודעים מה נקבל כי הם כבר שני עשורים בשלטון ) או להצביע לאיזה מפלגה נון-ניים רק בשביל שביבי לא היבחר ( בואו נהייה כנים 99% מהקולות של גנץ ולפיד אלו אנשים שהיו שמים כל פתק אפשרי העיקר לא ביבי )
דבר אחרון אני יודע שזאת דעה לא פופלרית אחרי ה 7 באוקטובר אבל כן חושב שביבי עשה הרבה טוב למען ביטחון מדינת ישראל , קודם כל יש לנו את הצבא הכי חזק במזרח התיכון ובין הטובים בעולם , קל לדלג על זה אבל במהלך שנתיים של מלחמה עשינו דברים שצבאות אחרים ( גם צבא כמו של רוסיה ) יכולים רק לחלום על זה , אף אחד לא היה מאמין שניתן להפציץ בלב איראן כל כך הרבה חימוש בלי לאבד מטוס אחד ועוד המון דברים שלחקם עדיין סודיים , אז נכון ה 7 באוקטובר היה אסון אבל מלחמה לא נמדדת ביום אחד ויצאנו ממה סופר חזקים וגאים ,
לגבי גיוס חרידים אני מסכים איתך אבל זאת בדיוק פוליטיקה , הוא יודע שאם המפלגות החרדיות ירצו הן יכולות לפרק את הממשלה אז מה ניראה לך שהוא יעדיף ללכת עם עקרון או להשאר ראש ממשלה ? אז חוק הגיוס זה הפתרון הנתון
לגבי חוק הלאום , סתם חוק מטומטם בלי הרבה משמעות , לכולם יש את אותם הזכויות עם ובלי החוק הזה
אנונימי
שואל השאלה:
^בחוק הלאום, הזכות להגדרה עצמית ניתנת רק לעם היהודי ולא לעם הישראלי, זהו הפרד ומשול בעמנו בין היהודים והלא-יהודים מבלי שום סיבה.
ובעניין של החרדים שיכולים להפיל את ממשלה, ביבי יכול לנטוש את החרדים ולקבל במקומם את ליברמן וגנץ ואז הוא עדיין יכול להיות בשלטון.
אבל זהו היא רק דעתי האישית.
^בחוק הלאום, הזכות להגדרה עצמית ניתנת רק לעם היהודי ולא לעם הישראלי, זהו הפרד ומשול בעמנו בין היהודים והלא-יהודים מבלי שום סיבה.
ובעניין של החרדים שיכולים להפיל את ממשלה, ביבי יכול לנטוש את החרדים ולקבל במקומם את ליברמן וגנץ ואז הוא עדיין יכול להיות בשלטון.
אבל זהו היא רק דעתי האישית.
שוב לגבי חוק הלאום , נכון שהחוק קיים אך לא משפיעה כלל על אף אחד ..
דרוזים/נוצרים/מוסלמים יכולים לשרת בצבא ללמוד באוניברסיטה לחיות לקנות דירה להשתמש בכל אמצעי ממשלתי במדינה ואפילו להיות ראש ממשלה כמו כל יהודי אחר
נכון שחוק מהסוג הזה אולי עלול לפתוח איזה עתיד גזעני ואפל בעתיד ( שאני מאמין ומקווה שזה לא יקרה )
אבל נכון לעכשיו זה כלום ושום דבר
לגבי להפיל את הממשלה ולהתאחד עם גנץ ולפיד , זה כבר דעות אישיות כי אף אחד לא יודע אם דבר כזה יקרה כי זה לא קרה אף פעם , אבל לא מאמין שזה יקרה העם שלנו מפולג מידי בשביל איחוד כזה
( שפה אם מישהו יטען שהפוליטיקאים גרמו לזה אני לרגע אחד לא ינסה להתווכח איתו )
דרוזים/נוצרים/מוסלמים יכולים לשרת בצבא ללמוד באוניברסיטה לחיות לקנות דירה להשתמש בכל אמצעי ממשלתי במדינה ואפילו להיות ראש ממשלה כמו כל יהודי אחר
נכון שחוק מהסוג הזה אולי עלול לפתוח איזה עתיד גזעני ואפל בעתיד ( שאני מאמין ומקווה שזה לא יקרה )
אבל נכון לעכשיו זה כלום ושום דבר
לגבי להפיל את הממשלה ולהתאחד עם גנץ ולפיד , זה כבר דעות אישיות כי אף אחד לא יודע אם דבר כזה יקרה כי זה לא קרה אף פעם , אבל לא מאמין שזה יקרה העם שלנו מפולג מידי בשביל איחוד כזה
( שפה אם מישהו יטען שהפוליטיקאים גרמו לזה אני לרגע אחד לא ינסה להתווכח איתו )
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אם אתה אוהב את ביבי למה אתה מצביע לבן גביר? ובעניין הנשקים, עד לעכשיו זה פשוט גרם ליותר מקרים של מוות מסכסוך בכבישים בין אנשים, חוץ מזה זה לא עשה שום דבר.
^^^אם אתה אוהב את ביבי למה אתה מצביע לבן גביר? ובעניין הנשקים, עד לעכשיו זה פשוט גרם ליותר מקרים של מוות מסכסוך בכבישים בין אנשים, חוץ מזה זה לא עשה שום דבר.
לגבי למה להצביע לבן גביר ולא לביבי
זה דיי פשוט כי ככה עובד פוליטיקה , הרבה פוליטיקאים מאחדים כוחות ומקיימים מפלגה ברור שבן גביר יאיד כוחות עם ביבי ( נכון קיים סיכוי שיקרה מה שבנט עשה שהצליח להיות ראש ממשלה עם 5 מנדטים אבל זה נדיר ) וכל עוד יהיה לבן גביר יותר כוח ככה הוא יוכל להבחר לתפקידים יותר חשובים , כמו שממש קרה לבן גביר היו המון קולות והפך לשר הביטחון , ביקום אחר הוא היה מביא 2 מנדטים ומקבל להיות שר המים ואף אחד לא היה זוכר איך קוראים לו בכלל
לגבי הנשקים פה כבר אתה מדבר שטויות , מקרים של נשקים במהלך וויכוח בכביש ברובם התגלו כעבריינים עם נשק לא חוקי
דבר שני הרבה אנשים לא מאמינים לנתון הזה אבל הוא בדוק ! כ- 95% מאירועי הפחע בישראל הסתיימו בזכות אדם עם נשק אישי שהיה באירוע מאשר כוחות משטרה/צבא שהגיעו בזמן , המשמעות כמה שיותר נשקים ככה תגובה יותר מהירה
בנוסף עקב הגדלת הנשקים יצאו הנחיות חדשות ומחמירות יותר בכל מה שנוגע לנשק על מנת להפחית אירועים מיותרים
וכמובן עם ובלי בן גביר , תהליך הוצאת רישיון נשק כולל בדיקות מעמיקות על אותו אדם כולל כולל בדיקות עבר במשטרה במשרד הבריאות ובשכב , ככה שהאנשים שרוצים להוציא את הרישיון לנשק כחלק מאקט עברייני נדיר אם יצליח
זה דיי פשוט כי ככה עובד פוליטיקה , הרבה פוליטיקאים מאחדים כוחות ומקיימים מפלגה ברור שבן גביר יאיד כוחות עם ביבי ( נכון קיים סיכוי שיקרה מה שבנט עשה שהצליח להיות ראש ממשלה עם 5 מנדטים אבל זה נדיר ) וכל עוד יהיה לבן גביר יותר כוח ככה הוא יוכל להבחר לתפקידים יותר חשובים , כמו שממש קרה לבן גביר היו המון קולות והפך לשר הביטחון , ביקום אחר הוא היה מביא 2 מנדטים ומקבל להיות שר המים ואף אחד לא היה זוכר איך קוראים לו בכלל
לגבי הנשקים פה כבר אתה מדבר שטויות , מקרים של נשקים במהלך וויכוח בכביש ברובם התגלו כעבריינים עם נשק לא חוקי
דבר שני הרבה אנשים לא מאמינים לנתון הזה אבל הוא בדוק ! כ- 95% מאירועי הפחע בישראל הסתיימו בזכות אדם עם נשק אישי שהיה באירוע מאשר כוחות משטרה/צבא שהגיעו בזמן , המשמעות כמה שיותר נשקים ככה תגובה יותר מהירה
בנוסף עקב הגדלת הנשקים יצאו הנחיות חדשות ומחמירות יותר בכל מה שנוגע לנשק על מנת להפחית אירועים מיותרים
וכמובן עם ובלי בן גביר , תהליך הוצאת רישיון נשק כולל בדיקות מעמיקות על אותו אדם כולל כולל בדיקות עבר במשטרה במשרד הבריאות ובשכב , ככה שהאנשים שרוצים להוציא את הרישיון לנשק כחלק מאקט עברייני נדיר אם יצליח
אנונימי