4 תשובות
כן זה סבבה לכתוב תתחדשי על התמונה/ תמונה יפה
אתה יכול
אין משהו רע לרשום לה
"תתחדשי על התמונת פרופיל החדשה,ממש יפה "
אין משהו רע לרשום לה
"תתחדשי על התמונת פרופיל החדשה,ממש יפה "
תגיד שהתמונה יפה
תכתוב להה
באותו הנושא: