6 תשובות
מחלישות את השיניים כן
זה פוגע באימייל של השיניים נראה לי
הן לא. זה כמו הלבנה אצל רופא שיניים רק פחות אגרסיבי. אין קאצ, ואני אחת שאובססיבית לשיניים שלה אז בדקתי כמה פעמים.
יכולה לגרום לרגישות יתר
^גם הלבנה אצל רופא שיניים עושה רגישות והרבה יותר חמורה. הרגישות אצלי תוך יום עובר, וזה מאוד מאוד נקודתי כשהרצועה נוגעת בחניך
תודה על המידע. לא אמרתי דבר בהקשר של הלבנה אצל רופא שיניים. עניתי אך ורק על השאלה.
באותו הנושא: