9 תשובות
הרעיון של מקום לעשות שיחות עם אנשים בעולם היה נחמד הביצוע פחות
מצחיק ומטומטם
לא הייתי שם אף פעם וגם לא אהיה שם
ראיתי שם הרבה
זה זז מהר מדי
זה זז מהר מדי
כבר לא אפליקציית הכרויות
מצטרף לתגובה הראשונה
מוזר מאוד
איכסוש
יכול לעזור ויכול לצאת משם מוטרד
באותו הנושא: