7 תשובות
ואגב, לא כל זוג מצפה שהאורחים יכסו את האירוע. זה שגוי
אבל כן זוג מצפה למינימום לכסות את המנה, זה הכל
אבל כן זוג מצפה למינימום לכסות את המנה, זה הכל
שואל השאלה:
סתיוית
אבל גם זה תלוי,בסוף עם כמה שזה יישמע מתייפייף גם 50 שקל זה כסף אבל בכל מקרה אני חושב שיש מקרים שזה סבבה אבל יש מקרים שאין מה לכסות את המנה,למשל שמעתי וראיתי מחברים על החתונה של הבוס הקודם שלי,לא חסר לו כסף והוא באמת השקיע הרבה בחתונה הזאת אבל שמעתי ממישהו מהעבודה שמנה שם עלתה בערך 1200 שקל,אמנם לא באתי לשם ואמנם לא חסר לי כסף אבל למה שאני אשים 1200 שקל בגלל שהוא התפזר?,יפה שהוא השקיע והכל אבל אני לא חושב שאני צריך לממן את זה
סתיוית
אבל גם זה תלוי,בסוף עם כמה שזה יישמע מתייפייף גם 50 שקל זה כסף אבל בכל מקרה אני חושב שיש מקרים שזה סבבה אבל יש מקרים שאין מה לכסות את המנה,למשל שמעתי וראיתי מחברים על החתונה של הבוס הקודם שלי,לא חסר לו כסף והוא באמת השקיע הרבה בחתונה הזאת אבל שמעתי ממישהו מהעבודה שמנה שם עלתה בערך 1200 שקל,אמנם לא באתי לשם ואמנם לא חסר לי כסף אבל למה שאני אשים 1200 שקל בגלל שהוא התפזר?,יפה שהוא השקיע והכל אבל אני לא חושב שאני צריך לממן את זה
אנונימי
לא צריך לשאול לפני חתונה כמה המנה עלתה. הממוצע זה 350.
בעיניי 350+ במעטפה זה סבבה.
וגם שקל זה כסף.. אתה שם בהתאם לאירוע.
בעיניי 350+ במעטפה זה סבבה.
וגם שקל זה כסף.. אתה שם בהתאם לאירוע.
אף אחד לא טוען שהמינימום הוא 600 שח. ואם כן זה מוגזם. אבל כן בעיניי אם אתה מגיע המינימום זה לכסות את המנה. בערך 350. אם לא מתאים לך, אני בכנות אומרת שעדיף לסמן שאתה לא מגיע ובסוף תבוא ואל תאכל. זה אירוע יקר וצריך להתחשב בעלויות
רציתי להביע את דעתי אך לצערי הרב זה ארוך מדי
חתונות נהיו יותר מסיבת כסף מאשכרה חגיגת האהבה,
וברור שגם לאינפלציה יש חלק בזה - אני לא אומרת שלא,
אבל אנשים מוציאים מלא כסף על חתונה ומצפים מהאורחים שלהם להחזיר את ההוצאות ושהחוגגים יצאו ברווח. עצוב שהיום צריך לשקול אם לבוא לחתונה ממקום כספי ומחשש של "מה יחשבו עליי אם אשים מתחת לנורמה המופרזת".
אני בגישה של מי שרוצה שיוציא כמה שהוא רוצה על האירוע שלו אבל אין סיבה שיצפה מהמוזמנים בהכרח לשלם בסטנדרט שהוא מאמין בו כי כל אחד והיכולות הכלכליות שלו.
וברור שגם לאינפלציה יש חלק בזה - אני לא אומרת שלא,
אבל אנשים מוציאים מלא כסף על חתונה ומצפים מהאורחים שלהם להחזיר את ההוצאות ושהחוגגים יצאו ברווח. עצוב שהיום צריך לשקול אם לבוא לחתונה ממקום כספי ומחשש של "מה יחשבו עליי אם אשים מתחת לנורמה המופרזת".
אני בגישה של מי שרוצה שיוציא כמה שהוא רוצה על האירוע שלו אבל אין סיבה שיצפה מהמוזמנים בהכרח לשלם בסטנדרט שהוא מאמין בו כי כל אחד והיכולות הכלכליות שלו.
ממש לא להשים 1200 שקל אם יש למישהו כזה הרבה כסף הוא לא מצפה שיחזיקו לו את כלל ההשקעה . מינימום 250 וסגרת סיפור
אנונימית
באותו הנושא: