5 תשובות
נהניתי מאוד ללמוד את הפילוסופיה הדיאלוגית.
היא פתחה לי פתח לראות עד כמה יחסים (אפילו הפשוטים ביותר) דורשים עדינות, הקשבה, ויכולת להימנע מהתייחסות גסה או מכאנית. ראוי שנדבר בעדינו ולא בוולגריות.
גם אם זה לא לב התיאוריה, החקירה שלה חידדה לי את ההבנה שכל היבט קטן בחיינו יכול להפוך לשדה של עומק ומשמעות, אם רק מתקרבים אליו ברכות ודיוק.
היא פתחה לי פתח לראות עד כמה יחסים (אפילו הפשוטים ביותר) דורשים עדינות, הקשבה, ויכולת להימנע מהתייחסות גסה או מכאנית. ראוי שנדבר בעדינו ולא בוולגריות.
גם אם זה לא לב התיאוריה, החקירה שלה חידדה לי את ההבנה שכל היבט קטן בחיינו יכול להפוך לשדה של עומק ומשמעות, אם רק מתקרבים אליו ברכות ודיוק.
סכיזואנליציה
שלום, ערב טוב, מועדים לשמחה, בריאות איתנה, שמחה, אושר ועושר. שאלתך תפסה לי מקום למחשבה. ובכן ידידי היקרקר, אני הייתי ממליצה לקרוא את הביוגרפיה של גלב הקדוש ולראות איך הוא תופס את הלובומיר שבתוכינו. לאחר הקריאה, תוכלי לעניין את עצמך גם בקריאת התיאור שבראשו מילת הלובומיר.
לאנשים המאמינים, יש לקרוא את התיאור בכל יום חאמישי, לאחר נדירת נדר. יום טוב ברוסקי ונודרת נדרים
לאנשים המאמינים, יש לקרוא את התיאור בכל יום חאמישי, לאחר נדירת נדר. יום טוב ברוסקי ונודרת נדרים
אנונימית
קודם כל, ההמלצה היא ללמוד פסיכולוגיה.
אחרי ההמלצה הזו,
דברים חמודים שאני מאוד אוהבת:
תורת ההתקשרות, סכמה תרפיה, אניאגרם
דברים יותר קצרים וקלילים:
תיאוריית הצל של יאנג (shadow work), תיאוריית הצרכים של מאסלו
אחרי ההמלצה הזו,
דברים חמודים שאני מאוד אוהבת:
תורת ההתקשרות, סכמה תרפיה, אניאגרם
דברים יותר קצרים וקלילים:
תיאוריית הצל של יאנג (shadow work), תיאוריית הצרכים של מאסלו
שואל השאלה:
ידידי ידידי?!
ידידי ידידי?!
באותו הנושא: