תשובה אחת
לבלות הרבה זמן עם עצמך, לפרגן לעצמך, להקיף את עצמך בסביבה שמרימה לך, לעשות דברים שעושים לך טוב.
כמה שפחות לדבר על עצמך בלשון שלילית - להכניס את עצמך למיינד של "אני אוהבת את עצמי".
כמה שפחות לדבר על עצמך בלשון שלילית - להכניס את עצמך למיינד של "אני אוהבת את עצמי".
באותו הנושא: