13 תשובות
אני אומנם לא בן 14 אבל אני מבין אותך לגמרי גם אני הייתי שם.
אבל באמת אל תדאג פשוט תן לזה שנה שנתיים וזה יעבור לבד כמו קסם
אומנם בת 20 אבל מסכימה לגמרי
שואל השאלה:
אבל זה שנה שנתיים בלי תקציב
כןן בטירוף
אני בסוף רק עושה בייביסיטר
שואל השאלה:
אפילו בייביסיטר ששומעים שאני בת 14 מוותרים על הרעיון
מה איזה מוזר
תנסי אולי לחפש באיזורים קצת יותר רחוקים מהבית שלך
ואי באמת אין מה לעבוד חוץ מבייביסטר וגם זה לא כולם נותנים לילדים בני 14 לשמור על ילדים קטנים
אבל הבנתי שמגיל 15 אפשר להתחיל לעבוד בחנויות פשוט צריך לבדוק איזה
אני צריכה לברר את זה כי אני גם צריכה לעבוד להרוויח קצת
_M1
ךא חושבת שאפשר מגיל 15
לפחות באזור שלי אין ממש מקומות שנותנים ב15
אני יודעת אבל שב15.5 יש מקומות שנותנים
בכל איזור זה שונה
הבנתי שבאיזור שלי מחלק מהמקומות אפשר לעבוד
פשוט אפשר לשאול מקומות אם הם צריכים עובדים
_M1
אהה
תבדקי אולי כן אפשר^
_M1
כאילו אני עושה מלא מבייביסיטר אבל פסדר דיי