10 תשובות
בטח להישאר שבת
Zy1
הפקרת נשק זה קצת יותר בעייתי
אבל תלוי משפט
שואל השאלה:
אבל כולם אצלי נשארו שבת השבוע הזה הם לא יקלו בגלל זה ? אני בטירונות 02 גם
אנונימית
גם אני עשיתי טירונות 02 ועל הפקרת נשק השאירו שבת.
ברור שזה תלוי במפקדים וכו אבל אני די בטוחה שזה מה שיהיה
Zy1
שואל השאלה:
מה ישאלו אותי במשפט ומה גורם לעונש להיות פחות משבת את יודעת ?
אנונימית
שואל השאלה:
הפקרתי את הנשק במגורים במסדר בוקר מחוץ למגורים . ישאלו אותי נגיד מתי נזכרתי ששכחתי את הנשק ?
אנונימית
ממה שזכור לי ישאלו אותך אם את יודעת למה את נמצאת שם, שחקי ראש קטן, ואז יגידו לך מה קרה, תגידי את הצד שלך.. ישאלו אם את מודה באשמה וזה לא באמת משנה מה תגידי יביאו לך שבת או במקרה הטוב שעות ביציאה.
Zy1
^^נעע לא יכנסו איתך ממש לפרטים
Zy1
שואל השאלה:
מה זה אומר לשחק אותה ראש קטן ? להגיד שאני לא יודעת ?
אנונימית
כן תגידי שאת לא יודעת
קודם כל תשמעי על מה מאשימים אותך שתוכלי להגן על עצמך.

ושמעי אין לך מה להלחץ זה באמת בקטנה.
להישאר שבת או שעות ביציאה זה באסה נכון פשוט תוציאי גימלים ביציאה הבאה
Zy1