15 תשובות
לא בהכרח זה ממש תלוי אם עשית משהו
אם זה סתם נראה שהיית בטלפון הכל טוב
ושומעת קראו לי דברים נוראים יותר תתנחמי בזה
אם זה סתם נראה שהיית בטלפון הכל טוב
ושומעת קראו לי דברים נוראים יותר תתנחמי בזה
אנונימית
יהיה בסדר זה טבעי
וכנראה שלא ראתה אם לא אמרה כלום
וכנראה שלא ראתה אם לא אמרה כלום
אולי הבינה אולי לא
לא נורא מה זה משנה אל תשכחי שהיא גם הייתה בגילך וגם אוננה
לא נורא מה זה משנה אל תשכחי שהיא גם הייתה בגילך וגם אוננה
כפרה עלייך קרה לכולנו, תעשי כאילו זה לא קרה, תנחומיי ויהיה בסדר
גם כשאת עם אוזניות אז אל תהיי בווליום גבוה
שואל השאלה:
אוף איזה באסה
תודה רבה אבל האמת שאתם ממש מעודדים אותי
אוף איזה באסה
תודה רבה אבל האמת שאתם ממש מעודדים אותי
אנונימית
חחח קורה לכולם
שואל השאלה:
הייתי בווליום ממש נמוך באוזניות לא חושבת שהיא שמעה משהו
אבל זה בטוח נראה לה חשוד שאני עם אוזנייה למה שאני אהיה עם אוזנייה
הייתי בווליום ממש נמוך באוזניות לא חושבת שהיא שמעה משהו
אבל זה בטוח נראה לה חשוד שאני עם אוזנייה למה שאני אהיה עם אוזנייה
אנונימית
למה לא אוזניות זה נורמאלי
ולא נורא באמת קורה לכולם
ולא נורא באמת קורה לכולם
הכל טוב זה גם לא מגעיל ולא עשית משהו רע או פגעת במישהו לא חושבת שהיא ראתה אבל גם אם כן היא בעצמה יודעת מה זה ובטוח עברה את זה גם אז היא לא תשפוט או משהו לכל אחד זה קורה בחיים וזה בסדר
אין בזה מבוכה, זה טבעי.
בספק שהיא הבינה אבל גם אם כן.. לא קריטי.
בספק שהיא הבינה אבל גם אם כן.. לא קריטי.
אל תדאגי באמת, גם לי זה קרה.
הם מבינים שהילד/ילדה גדלו מספיק כדי לאונן, גם הם כשהיו צעירים אוננו.
הם מבינים שהילד/ילדה גדלו מספיק כדי לאונן, גם הם כשהיו צעירים אוננו.
אם את טוענת שהיא לא ראתה כלום ולא שמעה כלום אז אין ממה לדאוג לגיטימי להיות עם אוזניות בבית
ולהבא תמיד עם דלת נעולה ותריסים סגורים זה חוק לא כתוב
ולהבא תמיד עם דלת נעולה ותריסים סגורים זה חוק לא כתוב
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל לא חשבתי שצריך לנעול את הדלת כי כולם ישנו כבר אוף
חשבתי ש5 דקות ואני אסיים עם זה והכל טוב
נכון אבל לא חשבתי שצריך לנעול את הדלת כי כולם ישנו כבר אוף
חשבתי ש5 דקות ואני אסיים עם זה והכל טוב
אנונימית
לא נורא קורה לכולם
באותו הנושא: