10 תשובות
תסנני אותו:/
אם הוא מעצבן אותך או שתגידי לו או שתמחקי אותו
לחסום, לכתוב לו שאת לא רוצה לדבר
תחסמי אותו וזהו.. ככה הוא לא יוכל לראות אותך יותר ואת לא תוכלי לראות אותו
פשוט תחסמי אותו וזהו והוא לא יוכל לשלוח לך הודעות..
ממה לא נעים לך? כולה בן אדם שאת לא מכירה ואת גם שונאת אותו במילה..
זה לא שאתם באותו עיר או באותה כיתה או באותה בית ספר חח תמחקי אותו וזהו
ממה לא נעים לך? כולה בן אדם שאת לא מכירה ואת גם שונאת אותו במילה..
זה לא שאתם באותו עיר או באותה כיתה או באותה בית ספר חח תמחקי אותו וזהו
תחסמי
אם הוא חופר ומעצבן אותך באמת אין מה לעשות, תמחקי אותו/תחסמי...
לחסום אפילו חח
את יכולה לחסום אותו, את לא צריכה לדבר עם אנשים רק כי לא נעים לך לעשות משהו אחר (:
אין מה לעשות, את חייבת למחוק אותו.
באותו הנושא: