30 תשובות
תשחרר ממנה, היא לא רוצה לדבר איתך
שואל השאלה:
את אומרת את זה כאילו זה קל
את אומרת את זה כאילו זה קל
אנונימי
רציני לא בקטע רע
תתמודד
תתמודד
אחי נפרדתם עזוב אותה תמשיך הלאה
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה קשה ואני כל הזמן נזכר בה
אני מנסה אבל זה קשה ואני כל הזמן נזכר בה
אנונימי
לא אמרתי שזה קל
נפרדתם מסיבה זה שתראה לה עכשיו שהשתנית זה לא משנה. היא לא רוצה לדבר איתך אז אל תמשיך לשלוח לה הודעות ולנסות לדבר בכוח
נפרדתם מסיבה זה שתראה לה עכשיו שהשתנית זה לא משנה. היא לא רוצה לדבר איתך אז אל תמשיך לשלוח לה הודעות ולנסות לדבר בכוח
שואל השאלה:
אוקיי למה אתם ככה רעים
אוקיי למה אתם ככה רעים
אנונימי
שואל השאלה:
איך לשלוח הודעה נהיה להיות אובססיבי?
איך לשלוח הודעה נהיה להיות אובססיבי?
אנונימי
בוא דבר איתי אחי אני עובר משהו דומה
^^^^לא בקטע רע אבל אתה אובססיבי וזה נראה שהיא המשיכה כבר ולא ממש רוצה לדבר איתך
אנונימי
שואל השאלה:
איך בדיוק אני אובססיבי מה יש לכם? אובססיבי זה לשלוח מלא הודעות, להטריד מישהו, להגיע אליו הביתה בלי להגיד אני לא מבין איך לשלוח הודעה נהיה להיות אובססיבי
איך בדיוק אני אובססיבי מה יש לכם? אובססיבי זה לשלוח מלא הודעות, להטריד מישהו, להגיע אליו הביתה בלי להגיד אני לא מבין איך לשלוח הודעה נהיה להיות אובססיבי
אנונימי
שואל השאלה:
גם ליטרלי שלחתי הודעה מכבדת וכשהיא אמרה שהיא לא רוצה לדבר כיבדתי ואמרתי שאני מבין איך אובססיבי בדיוק
גם ליטרלי שלחתי הודעה מכבדת וכשהיא אמרה שהיא לא רוצה לדבר כיבדתי ואמרתי שאני מבין איך אובססיבי בדיוק
אנונימי
לא קל , אבל אין ברירה. זה לא הדדי, לכל בן אדם מגיע להיות במערכת יחסים שגם הצד השני ירצה להלחם עליו.
תשמע , אם היא עונה ככה זה לא עובד . אם היא הייתה רוצה היא הייתה כותבת לך שהיא רוצה וקופצת על ההזדמנות ששלחת הודעה.
אל תכתוב ולך תדע, אולי דעתה תשתנה מתישהו והיא תכתוב לך.
כרגע תעזוב אותה לנפשה , נשמע שהיא לא מעוניינת.
תשמע , אם היא עונה ככה זה לא עובד . אם היא הייתה רוצה היא הייתה כותבת לך שהיא רוצה וקופצת על ההזדמנות ששלחת הודעה.
אל תכתוב ולך תדע, אולי דעתה תשתנה מתישהו והיא תכתוב לך.
כרגע תעזוב אותה לנפשה , נשמע שהיא לא מעוניינת.
שואל השאלה:
הבנתי אחי
הבנתי אחי
אנונימי
^^ לא בהכרח נכון , אל תחכה סתם , כנראה שהיא לא תשלח לך , אבל איך אני יכול להגיד משהו שאני משוכנע בכל יום שהיא תשלח אחי
היא לא רוצה אותך די
אנונימי
בטח יש לה חבר עזוב אותה כבר
אנונימי
^^^^^הם נפרדו...
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם כאלה רעים
למה אתם כאלה רעים
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר שיש לה חבר יש מצב שהיא מדברת עם מישהו אבל אין לה חבר
מה הקשר שיש לה חבר יש מצב שהיא מדברת עם מישהו אבל אין לה חבר
אנונימי
^לפי מה שהיא כתבה לך בטח יש לה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר לא ככ סליחה לבין ישר יש לה חבר? יש מצב שפשוט היא לא רוצה לדבר איתי כי סיימנו את הדברים יחסית ברע אז לא בא לה למה אתם ישר קופצים למסקנות זה מצחיק
מה הקשר לא ככ סליחה לבין ישר יש לה חבר? יש מצב שפשוט היא לא רוצה לדבר איתי כי סיימנו את הדברים יחסית ברע אז לא בא לה למה אתם ישר קופצים למסקנות זה מצחיק
אנונימי
מה אתה מתבכיין זה מה שכתבת ושאלת אותנו אז עונים לך בהיגיון
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר מתבכיין אתם פשוט מפגרים בן אדם בא ומשתף אתכם במשהו ואתם פשוט אומרים לו כמה הוא מטומטם שהוא עשה את זה או שהוא אובססיבי שהוא שלח הודעה מכבדת וגם הבין ואז גם קופצים למסקנות מפגרות כשאתם לא מכירים לא אותי ולא את המצב
מה הקשר מתבכיין אתם פשוט מפגרים בן אדם בא ומשתף אתכם במשהו ואתם פשוט אומרים לו כמה הוא מטומטם שהוא עשה את זה או שהוא אובססיבי שהוא שלח הודעה מכבדת וגם הבין ואז גם קופצים למסקנות מפגרות כשאתם לא מכירים לא אותי ולא את המצב
אנונימי
ממש אל תקח ללב מאנשים פה , הם לא מכירים אותך או את הסיפור .
אל תשתף פה בפעם הבאה, תעשה מה שנראה לך לנכון ובסוף גם אם זה יהיה טעות - מטעויות לומדים.
אם יש לך חבר , או הורה , או ידיד/ה שאתה יכול לפנות אליהם ולהתייעץ איתם זה גם בסדר גמור לא צריך לבוא לפה , כי זה פרוץ וכל אחד יכול לכתוב מה שמתחשק לו.
לא עשית שום דבר לא בסדר בסך הכל ניסית להלחם על אהבה ותאמין לי שאין פה אחד שלא טעה או משהו בעניין הזה.
אל תשתף פה בפעם הבאה, תעשה מה שנראה לך לנכון ובסוף גם אם זה יהיה טעות - מטעויות לומדים.
אם יש לך חבר , או הורה , או ידיד/ה שאתה יכול לפנות אליהם ולהתייעץ איתם זה גם בסדר גמור לא צריך לבוא לפה , כי זה פרוץ וכל אחד יכול לכתוב מה שמתחשק לו.
לא עשית שום דבר לא בסדר בסך הכל ניסית להלחם על אהבה ותאמין לי שאין פה אחד שלא טעה או משהו בעניין הזה.
שואל השאלה:
באמא שלי כל אחד פה שופט כאילו הוא יודע משהו חוץ מהכמה שורות שרשמתי פה
באמא שלי כל אחד פה שופט כאילו הוא יודע משהו חוץ מהכמה שורות שרשמתי פה
אנונימי
תנסה אולי להחזיר אותה עלייך ואם זה לא עוזר פשוט תשחרר כי היא לא רוצה פשוט.
תעבור הלאה, כן זה לא קל, אבל זה הדבר הנכון לעשות. היא לא רוצה אותך. תשחרר, אף אחד לא אוהב להרגיש אהבה לא הדדית, פשוט let it go..
קודם כל אנשים פה באמת רעים הרבה יותר מדי
זה בסדר ששלחת לה הודעה, אבל אחרי שראית איך היא ענתה לך אתה צריך לזכור שיש לך את עצמך ושהיא חלק מהעבר שלך.
ליתר דיוק, לא שזה לא בסדר שתדברו או משהו - אבל צריך להבין שבשלב שאתה נמצא בו זה יעשה לך יותר רע ממה שזה יעשה לך טוב, וזה גם לא ממש יוביל למשהו.
אז אתה לא תשלח לא הודעות יותר פשוט בשביל עצמך - כי אתה בוחר בעצמך ובטוב שלך, ואתה רוצה לעבור הלאה ושיהיה לך טוב. באמת אתה לא צריך לרדוף אחרי מישהי שלא רוצה אותך בכלל וששלחת לה הודעה לשתף משהו שחשוב לך היא אפילו לא ענתה ורק עשתה לב. מגיע לך יותר מזה ואתה גם תקבל יותר מזה אם תיתן לעצמך עכשיו את הזמן שלך להתגבר ולעבור הלאה, ולהתרכז בעצמך ולא בה. פשוט no contact לגמרי
זה בסדר ששלחת לה הודעה, אבל אחרי שראית איך היא ענתה לך אתה צריך לזכור שיש לך את עצמך ושהיא חלק מהעבר שלך.
ליתר דיוק, לא שזה לא בסדר שתדברו או משהו - אבל צריך להבין שבשלב שאתה נמצא בו זה יעשה לך יותר רע ממה שזה יעשה לך טוב, וזה גם לא ממש יוביל למשהו.
אז אתה לא תשלח לא הודעות יותר פשוט בשביל עצמך - כי אתה בוחר בעצמך ובטוב שלך, ואתה רוצה לעבור הלאה ושיהיה לך טוב. באמת אתה לא צריך לרדוף אחרי מישהי שלא רוצה אותך בכלל וששלחת לה הודעה לשתף משהו שחשוב לך היא אפילו לא ענתה ורק עשתה לב. מגיע לך יותר מזה ואתה גם תקבל יותר מזה אם תיתן לעצמך עכשיו את הזמן שלך להתגבר ולעבור הלאה, ולהתרכז בעצמך ולא בה. פשוט no contact לגמרי
שואל השאלה:
תודה אחי
תודה אחי
אנונימי