12 תשובות
בעד
ברור שבעד
נגד. זה סתם יהפוך להיות עוד סם שקונים בשוק השחור. כרגע המדינה עושה מלא כסף ממכירת סיגריות, ומסיבה זאת לדעתי גם שיעשו וויד חוקי, שהוא פחות ממכר ופחות מסוכן.
בעד למי שלא מעשן
למי שמעשן נגד
בעד
^חיים ובריאות של אנשים קודם לכסף
אנונימית
^^
אנונימית
^^זה ברור, אבל זה לא ימנע מאנשים לקנות סיגריות כמו שהעבודה שוויד לא חוקי לא מונעת מאנשים לעשות וויד. אם אנשים כבר קונים את זה אז שהמדינה תרוויח מזה משהן
בעדד חדמש
נגד, ואפילו ההפך. בעד לגליזציה של קנאביס.
אני חושבת שכן צריך להגביל את הגיל, ל18, או 21 תלוי מדינה. שרק אדם שנחשב מבוגר יוכל לקנות. אבל כן לתת לאנשים את החופש לעשות את הבחירות שלהם.
בטח שבעד
בטח שבעד