9 תשובות
חחח להביס
זרקי עלייה כיסא
זרקי עלייה כיסא
שואל השאלה:
חחח אני באמת צריכה להביס אותה ואין לי כוח אליה כבר היא חייבת להיכחד
חחח אני באמת צריכה להביס אותה ואין לי כוח אליה כבר היא חייבת להיכחד
תרביצי לה
שואל השאלה:
כן חשבתי להרביץ אבל היא בכיינית והיא תסבך אותי
כן חשבתי להרביץ אבל היא בכיינית והיא תסבך אותי
בסדר יכעסו עליך שבועיים גג ויעבור
שואל השאלה:
מחר
מחר
שואל השאלה:
אני ארביץ לסתומה הזאת
אני ארביץ לסתומה הזאת
להביס זו מילה מדהימה בעיניי תהיי בשקט קצת תאספי עלייה מידע ואז תפוצצי לה הכל בפנים
לא להביס במילים
אל תיכנסי למשחק הזה, מעבר לזה שזה מתכון בטוח לדאונים ולתחושת ריקנות ולחץ מתמיד זה פשוט לא הוגן בשבילך להכניס את עצמך למלחמה של הנפש סתם.
תתעלמי, תנסי אפילו להבין שאדם שעושה את זה - זה אדם שבהכרח לא שמח. אדם שמח לא יחפש להוריד בן אדם אחר , להפך.
תתרחקי, תניחי, תהיי עם בנות שעושות לך טוב.. אבל אל תנסי להיכנס למלחמה, זו התבוסה הכי גדולה כי לא יהיה לה עם מי להילחם.
אל תיכנסי למשחק הזה, מעבר לזה שזה מתכון בטוח לדאונים ולתחושת ריקנות ולחץ מתמיד זה פשוט לא הוגן בשבילך להכניס את עצמך למלחמה של הנפש סתם.
תתעלמי, תנסי אפילו להבין שאדם שעושה את זה - זה אדם שבהכרח לא שמח. אדם שמח לא יחפש להוריד בן אדם אחר , להפך.
תתרחקי, תניחי, תהיי עם בנות שעושות לך טוב.. אבל אל תנסי להיכנס למלחמה, זו התבוסה הכי גדולה כי לא יהיה לה עם מי להילחם.