6 תשובות
פרו 3 זה סתם לפלצנים תקנה את ה2
שואל השאלה:
אבל יש את הפרו 3 באושר עד ב800 זה יחסית זול לא?
אבל יש את הפרו 3 באושר עד ב800 זה יחסית זול לא?
אנונימי
שואל השאלה:
מה יותר טוב אבל?
מה יותר טוב אבל?
אנונימי
3
פרו 3 פרו 2 גרועות מאוד
באותו הנושא: