8 תשובות
סמסונג s26 ultra
אייפון 17 הרגיל הוא בכוח בביצועים כמו s22 ultra אז s26 טוב ממנו פי 8
תלוי מה התקציב שלך,איכות המצלמה וכו אבל אני אולי הייתי ממליצה על הסמסונג אני לא חושבת שכדאי לקנות את האייפון 17
_M1
ברור שהגלקסי
תסתכלו אבל מה היא כתבה בתיאור
לדעתי כדאי לך את הסמסונג הוא איכותי
אם אתה מגיע מהאייפון אז בטח את האייפון
arb
שואל השאלה:
לא יש לי סמסונג אבל a23 ואני רוצה איכות מצלמה טובה יותר
אנונימית
סמסונג s26 אולטרה