8 תשובות
סמסונג s26 ultra
אייפון 17 הרגיל הוא בכוח בביצועים כמו s22 ultra אז s26 טוב ממנו פי 8
תלוי מה התקציב שלך,איכות המצלמה וכו אבל אני אולי הייתי ממליצה על הסמסונג אני לא חושבת שכדאי לקנות את האייפון 17
ברור שהגלקסי
תסתכלו אבל מה היא כתבה בתיאור
לדעתי כדאי לך את הסמסונג הוא איכותי
לדעתי כדאי לך את הסמסונג הוא איכותי
אם אתה מגיע מהאייפון אז בטח את האייפון
שואל השאלה:
לא יש לי סמסונג אבל a23 ואני רוצה איכות מצלמה טובה יותר
לא יש לי סמסונג אבל a23 ואני רוצה איכות מצלמה טובה יותר
אנונימית
סמסונג s26 אולטרה
באותו הנושא: