4 תשובות
בדיוק ראיתי בקולנוע היום אם אתה אוהב אימה זה אחלה אבל אני שונאת אימה וכול הסרט פשוט עצמתי עיניים
אנונימית
סרט מעולה, בתור מעריצה של הסדרה כבר שנים מאוד נהניתי
סרט ממש טוב נהנתי נורא נעלמה לי התחושת זמן
טוב מאוד.