14 תשובות
שואל השאלה:
^יש קאמבר של i;mond החודש
^יש קאמבר של i;mond החודש
ש-purple kiss וגם pixy יתאחדו
אבל תחת חברות אחרות
אבל תחת חברות אחרות
^^ אמרו את זה איפשהו רשמית? אני יודע שהן עובדות על קאמבק כבר תקופה אבל אני עוקב אחריהן די צמוד ולא שמעתי על משהו מעבר לזה
קאמבק ot5 של רד וולווט
קאמבק של block b שהיה אמור לקרות השנה
קאמבק של clc שהיה אמור לקרות השנה
קאמבק של t.o.p שהיה אמור לקרות בחודש שעבר
קאמבק של hyuna שהיה אמור לקרות עוד באוגוסט ואז נדחה לאוקטובר-נובמבר ועדיין לא קרה
דביוט סולו של ריי מive כי היא הביאסית שלי וin your heart תקוע לי בראש ובא לי שזה יהיה באלבום נפרד משלה ולא באחד מהאוספים האלו של סולואים שלהקות מוציאות
קאמבק ראשון מcrazangel (פליז אם לא אלבום מלא אז לפחות מיני אלבום עם עותקים פיזים)
קאמבק ראשון מgeenius (די כמה אפשר כבר, די בטוח שהן כבר עובדות עליו תקופה)
קאמבק של i:mond
קאמבק של we;na (בלי בינה מלאכותית!!)
קאמבק ראשון של re:wind (ושיוציאו מחדש עותקים פיזים של האלבום הראשון פליז כואב לי עצוב לי)
קאמבק ראשון מatheart
בכללי חייבים קאמבקים מלהקות ישנות גם אם הן התפרקו אבל כאלו שישמעו כמו המוסיקה הישנה שלהם כי די נמאס לי שלהקות מתאחדות ומשנות את הסאונד שלהן לגמריי
אלבום מלא חדש מjyp או לפחות מיני אלבום (עם פוטוקארדים בגרסה הפיזית כי צריך)
קאמבק של young posse
שהאלבום סולו של איירן יהיה לפחות סביב 40 דקות אבל בלי filler
מהפך הטרנדים בקייפופ בכללי (חזרה לסאונד יותר יחודי ומקוריות, קונספטים מעניינים, שירים ואלבומים ארוכים יותר, להפסיק עם החמישים גרסאות לכל אלבום, להפסיק לעודד הטרדה של איידולים וכו...)
קאמבק של block b שהיה אמור לקרות השנה
קאמבק של clc שהיה אמור לקרות השנה
קאמבק של t.o.p שהיה אמור לקרות בחודש שעבר
קאמבק של hyuna שהיה אמור לקרות עוד באוגוסט ואז נדחה לאוקטובר-נובמבר ועדיין לא קרה
דביוט סולו של ריי מive כי היא הביאסית שלי וin your heart תקוע לי בראש ובא לי שזה יהיה באלבום נפרד משלה ולא באחד מהאוספים האלו של סולואים שלהקות מוציאות
קאמבק ראשון מcrazangel (פליז אם לא אלבום מלא אז לפחות מיני אלבום עם עותקים פיזים)
קאמבק ראשון מgeenius (די כמה אפשר כבר, די בטוח שהן כבר עובדות עליו תקופה)
קאמבק של i:mond
קאמבק של we;na (בלי בינה מלאכותית!!)
קאמבק ראשון של re:wind (ושיוציאו מחדש עותקים פיזים של האלבום הראשון פליז כואב לי עצוב לי)
קאמבק ראשון מatheart
בכללי חייבים קאמבקים מלהקות ישנות גם אם הן התפרקו אבל כאלו שישמעו כמו המוסיקה הישנה שלהם כי די נמאס לי שלהקות מתאחדות ומשנות את הסאונד שלהן לגמריי
אלבום מלא חדש מjyp או לפחות מיני אלבום (עם פוטוקארדים בגרסה הפיזית כי צריך)
קאמבק של young posse
שהאלבום סולו של איירן יהיה לפחות סביב 40 דקות אבל בלי filler
מהפך הטרנדים בקייפופ בכללי (חזרה לסאונד יותר יחודי ומקוריות, קונספטים מעניינים, שירים ואלבומים ארוכים יותר, להפסיק עם החמישים גרסאות לכל אלבום, להפסיק לעודד הטרדה של איידולים וכו...)
שואל השאלה:
^^ ראיתי שרשמו איפשהו
^^ ראיתי שרשמו איפשהו
הופעה של ביטיאס בישראל למרות שזה לא יקרה t_t אז לפחות הופעה באירופה שירשו לי ללכת.... (tot)
כי שנינו יודעות שזה לא הולך לקרות. תדמייני מה יקרה אם הם יופיעו פה... t_t
אממ... בואי, יהיה המון ביקורות בינלאומיות, קמפיינים נגדם, פיצול של הארמי, לחץ פוליטי, הייפ מטורף, מעריצים שכבר לא יהיו מעריצים. אז למה להם?
הלוואי. אבל... נשאר להם עוד כמה שנים בודדות להיות ביחד. אני לא חושבת שיהיה סיכוי. אני פשוט אצטרך ליסוע לחו"ל... (את יודעת שנאמג'ון אמר שאפילו הם חשבו על הרעיון של להתפרק?! אבל לפי הסרטונים ולפי מה שקורה זה לא נראה ככה. הם נהנים ממש. תראי את ג'יי-הופ, ג'ין וג'ונגקוק!! כמו תינוקות שובבים וקטנטנים שרצים בסטודיו ועושים שטויות. למרות ש... אני חושבת שמשהו עובר על טאה) :(
לא... לצערי.... הוא אמר את זה בלייב שלו בוורבס. גם אני הייתי בהתקף לב ששמעתי... אבל אני לא חושבת שזה יקרה. הם לא יעשו את זה וגם יש הוכחות לזה. אני מאמינה. אבל בקיצור>>>(^_^)
לקאמבק של ביטיאס ובלוקבי זהו.
וואו אייטיז שוב בקואצ'לה או לולפלוזה
שהקאמבק של ביטיאס יאכל בטירוף ויגרום להייטרים לפקפק בעצמם כרגיל
ולא יודעת פשוט קאמבקים טובים ורק בריאות לכל הסטאנס ההזויים ולאיידולים
שהקאמבק של ביטיאס יאכל בטירוף ויגרום להייטרים לפקפק בעצמם כרגיל
ולא יודעת פשוט קאמבקים טובים ורק בריאות לכל הסטאנס ההזויים ולאיידולים
שהפיקים שלי שהודחו בסורבייבל שואוז יעשו דיביוט
וזיבי1 אוטי9 מתחת לחברה אחרת שמתייחסים אליהם טוב
וזיבי1 אוטי9 מתחת לחברה אחרת שמתייחסים אליהם טוב
להגיע להופעה של ביטיאס אחרי שעבדתי כל כך קשה לזה אני באמת כל כך רוצה את זה.
שיהיה לביטיאס קאמבק שיגרום למוח שלי להתפוצץ
קאמבק לניו ג'ינס
טאה מוציא אלבום שירי ג'אז
יונגי חוזר להיות חי וקיים
אלבומים חדשים לפרומיס 9 כי התגעגעתי
אלבום חדש לw2e דחוף כאילו
ואלבום חדש לdean שנעלם כבר שנים סעמק
שיהיה לביטיאס קאמבק שיגרום למוח שלי להתפוצץ
קאמבק לניו ג'ינס
טאה מוציא אלבום שירי ג'אז
יונגי חוזר להיות חי וקיים
אלבומים חדשים לפרומיס 9 כי התגעגעתי
אלבום חדש לw2e דחוף כאילו
ואלבום חדש לdean שנעלם כבר שנים סעמק