6 תשובות
שיחקתי רק את רויאל ואני יודעת שברויאל יש לך 2 דמויות אקסטרה שאשכרה מועילות לסיפור, ובגדול יש פשוט כל מיני שינויים שמטרתם להפוך את כל ה game mechanics ליותר נוחים. יש פה ושם כל מיני אירועים וסצנות שאין ברגיל
פירוט:
פירוט:
קישורים מצורפים:
אניי!! ושחקתי את רויאל, ומוסיפים שם palace שהוא הכי הכי טוב עם נבל מדהים, לא רוצה לעשות ספויילרים אבל אני שיחקתי הרבה משחקי פרסונה (3-5 + טאקטיקס) והוא הדמות האהובה עלי בכל הטרילוגיה.
רויאל באמת שווה כל רגע ויש שם quality life changes שהם ממש נוחים
רויאל שווה את זה.
רויאל באמת שווה כל רגע ויש שם quality life changes שהם ממש נוחים
רויאל שווה את זה.
אם כבר פרסונה 5 רויאל הרבה יותר טוב
disturbing the peaceee
אני רק אוהב את הost
פרסונה רויאל יותר טוב בהרבה
באותו הנושא: