6 תשובות
שיחקתי רק את רויאל ואני יודעת שברויאל יש לך 2 דמויות אקסטרה שאשכרה מועילות לסיפור, ובגדול יש פשוט כל מיני שינויים שמטרתם להפוך את כל ה game mechanics ליותר נוחים. יש פה ושם כל מיני אירועים וסצנות שאין ברגיל

פירוט:
אניי!! ושחקתי את רויאל, ומוסיפים שם palace שהוא הכי הכי טוב עם נבל מדהים, לא רוצה לעשות ספויילרים אבל אני שיחקתי הרבה משחקי פרסונה (3-5 + טאקטיקס) והוא הדמות האהובה עלי בכל הטרילוגיה.
רויאל באמת שווה כל רגע ויש שם quality life changes שהם ממש נוחים

רויאל שווה את זה.
אם כבר פרסונה 5 רויאל הרבה יותר טוב
disturbing the peaceee
אני רק אוהב את הost
פרסונה רויאל יותר טוב בהרבה