8 תשובות
שואל השאלה:
^ ומה את חושבת על המשחק?
אנונימית
שואל השאלה:
^ איך המשחק לדעתך?
אנונימית
הוא נחמד אבל הוא נמאס די מהר

כאילו אני יכולה להעביר שעות על עיצוב של דמויות ובנייה ואז כשאני מגיעה לגיימפליי עצמו נמאס לי
מושלםם. כפי ברמות
אני משחקת איזה פעם בחודשיים אבל במשך שעות
לא
אני לא