13 תשובות
שאתה בן אדם שצריך זמן להתפתח זה בסדר גמור,כשתמצא את הנכונה אתה תדע:)
שואל השאלה:
שום רגש שהוא לא משיכה מינית
אנונימי
תנסה גברים
למה ברו משתמש בבנות כדי לקבל סיפוק מיני
99 אחוז מהבנות משעממות מעבר לגוף שלהן, אבל אנחנו לא בוחרים אישה לפי כמה היא מעניינת
אנונימי
וואלה אתן לך תשובה כנה וקצרה, לדעתי אתה פשוט יותר טייפ כזה של סטוציונר, אתה עדיין לא מוכן להיקשר ולהיות בזוגיות ואתה יותר בעד דברים מלהיבים שנמשכים למשך זמן קצר. זה בסדר להיות ככה סטוציונר רק שעדיף לך לפני זה לדבר עם מי שאתה איתה בקטע ולהגיד לה שאתה לא בקטע של רציני
שואל השאלה:
וואלה אני לא הכי סטוציונר. כן מדי פעם אני שוכב פה ושם אבל זה לא בתדירות גבוהה ולא עם כל בחורה
אני כן מנסה להכיר ולפתח עומק אבל זה לא קורה, ההתרגשות הזאת משהיא תשלח הודעה או לרצות לדבר איתה לא קיים
אנונימי
כי אתה מדבר מהודעות.
כאילו
לפחות ממה שאני חוויתי ממש קשה לפתח קשר עם אנשים דרך אינסטגרם וכאלה.
לא הורדתי בחיים אפליקצית הכרויות אבל אני מניחה שזה אותו דבר של לא להראות יותר מדי התלהבות ולסנן ומשחקי אגו וכל זה.
לא חושבת שזה יתפתח ברוב המקרים לאנשהו בלי מפגש פנים אל פנים או פשוט להכיר אותה מהחיים האמיתיים
שואל השאלה:
נפגשתי עם לא מעט וזה לא שינה הרבה, במובן מסוים אפילו הוריד את החשק להמשיך מצידי
אנונימי
אתה חושב שאולי כל זה קורה כי אולי אתה לא בהכרח מתחבר לבחורה עצמה? או אולי לרעיון של זוגיות? ואיזה אזור גיל אתה אולי זה גם טיפה יתן כיוון
כנראה בעיה פסיכולוגית מהצד שלך
אתה גם מפתח רגשות?
אנונימית
אולי אתה אוהב בנים