6 תשובות
אני אוהבת את הצהוב אבל בשעות כאלה זה רק כריות
רולס נוגט>>>
כריות
הרגיל הצהוב הכי טעים
מה יש לכם
מה יש לכם
כריות
אנונימי
וואו כריות!!
באותו הנושא: