15 תשובות
תגרום לו להרביץ לך קודם?
לא להתחיל, זה ילדותי ונמוך מצדך
שואל השאלה:
אני דופק לאנשים בכוונה מבט של ערס אבל לא נעים לי להתחיל ריב אף אחד לא אומר לי כלום גם אז אין לי איך להתחיל
אני דופק לאנשים בכוונה מבט של ערס אבל לא נעים לי להתחיל ריב אף אחד לא אומר לי כלום גם אז אין לי איך להתחיל
אנונימי
תגיד... משעמם לך בחיים?
שואל השאלה:
בבית ספר משעמם זה למה אני מחפש לריב
בבית ספר משעמם זה למה אני מחפש לריב
אנונימי
צומי ):
שואל השאלה:
גם אולי ילך לי עם הבנות קצת סוף סוף
גם אולי ילך לי עם הבנות קצת סוף סוף
אנונימי
לך תמצאה חיים לא של אבריין ילדון דיי
שואל השאלה:
אני לא עבריין אני נחמד אבל אין לי חברים אין אף אחד לדבר אז הדרך הכי טובה לדעתי זה באמת להתחיל מכות
אני לא עבריין אני נחמד אבל אין לי חברים אין אף אחד לדבר אז הדרך הכי טובה לדעתי זה באמת להתחיל מכות
אנונימי
אוי לא
שטויות, יש הרבה דרכים נורמליים למצוא למה להרוס
אם הייתי רואה מישהו שרב מכות כל היום ודופק מבטים של ערס לאנשים הייתי חושבת שיש לו בעיות:)
שואל השאלה:
חשבתי זה מושך דווקא מבטים כאלה
חשבתי זה מושך דווקא מבטים כאלה
אנונימי
אתה כזה גבר אלפא אני נופלת לרגלייך
תתן לו סיבה צדדית להתחיל
באותו הנושא: