3 תשובות
גם לי לפעמים קורה שלא שומעים את הרעש של הפלאפון אלא רק דרך אוזניות; זה קורה אחרי שמחברים את האוזניות לזמן בו האוזנייה "מתרגלת" לפלאפון- משמע היא קולטת שהיא ברירת המחדל שבדרך כלל משמשת אותך לשמיעת קולות. אם תפרקי תשימי את הסוללה וכרטיס ה-sim של הפלאפון שלך, ויחד עם זאת תנתקי את הבלוטות' שלך מפעולה, אני מניחה שתוכלי לשמוע את הרעש יוצא מהרמקולים ולא מהאוזניות.
אבל זכרי- אל תחברי את האוזניות בשום אופן כמה ימים לאחר שזה הסתדר לך, כדי שה"התרגלות" הזו לא תקרה שוב.
שואל השאלה:
אבל כשאני שמה על רמקול שומעים..
אנונימית
לי גם יש אקספיריה ואין לי את הבעיה הזאת.. קחי את הטלפון לתיקון