7 תשובות
אני כאילו מבינה את שניכם
אבל זה באמת נורא שהוא מוכן לקחת את האישה שלו לבית ריק של חבר כאילו מה
הייתי נעלבת גם
מגזימה היו לו תשובות טובות
אני מבינה את הנקודת מבט שלו אבל אני מבינה גם את שלך זה באמת די מעליב זה ממש מרגיש שחוסכים עלייך
הגיוני שנעלבת אבל אני גם מבינה אותו
הוא רוצה להשקיע את הכסף הזה לדברים אחרים במקום כי אם אתם גם ככה בקושי תהיו בצימר אז זה לא נורא להיות בדירה במקום
אני מבינה את שתיכם, ולא נראלי זה נובע מחוסר השקעה, הרי זה לא שהוא מחסיר ממך משהו, הוא לוקח את הכסף לבילויים.
מצד שני זה לגיטימי להעלב, אף אחד לא יכול לומר לך שנעלבת לא בצדק.
בכל מקרה תקשורת זה הבסיס לזוגיות תקינה, לכן אני ממליצה לך ממש לדבר איתו על זה ותגיעו לאיזושהיא הסכמה.
את מגזימה והוא צודק
מה יש להשקיע בחדר זה רק לישון הכל עושים בחוץ
אנונימי