5 תשובות
איפה שההנחת עובד שווה יותר
או משכורת גבוה יותר
או שאת יותר קונה משם
שואל השאלה:
בכולם משלמים אותו דבר ואני קונה מכולם
אז אולי מיקום
או האנשים שעובדים שם
היית כבר בראיון?
שואל השאלה:
כן בזארה ובברשקה
ברור שברשקה
והנחת עובד זה לכל הרשת אותו דבר
פשוט הבסטי שלי עבדה בפול אנד בר חברה אחרת בזארה ואני עבדתי בברשקה חצי שנה וחד משמעית אני הכי נהנתי ועם כמה שזה היה עבודה קשה לפעמים וגם אצלי ספציפית היה מנהלות בלתי
עשיתי כסף טוב לילדה בת 17 והכרתי שם מלא בנות
וזה גם תלוי איזה קניון את
אני הייתי בקניון אחד הכי עמוסים במדינה אז העבודה הייתה עמוסה מאוד בקיץ בסיילים ובחגים..
אבל עדיין היה לי חוויה
אנונימית