4 תשובות
בטח, אני משחקת סימס 2 עד עכשיו
כשמאוד מאוד מאוד מאוד מאוד משעמם לי אז כן
שואל השאלה:
וואי אני מתה על סימס
אנונימית
יש לי פאזה שבה אני משחקת או סימס או מיינקראפט