28 תשובות
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
בעיני נוראי כי זה להימשך מינית לחיות תחפשי יעוץ פסיכולוגי
כל עוד את לא מאמינה שאת באמת בעל חיים אז תתלבשי איך שבא לך
אנונימית
לא זה ממש חמור
שואל השאלה:
איך זה להימשך מינית להם? חס ושלום
איך זה להימשך מינית להם? חס ושלום
אנונימית
תעדי מה שאת רוצה, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
אישית לא מאמינה בזה
אישית לא מאמינה בזה
אז מה זה פורי אם לא להתחפש לחיה ולעשות מין עם עוד מישהו שמחופש לחיה? אפילו יותר גרוע לקבל ממישהו והוא נותן למישהי שמחופשת לחיה
זה לא ממש מוזר?
תתקני אותי אם אני טועה אבל זה כל מה שאני שומע על פוריס
זה לא ממש מוזר?
תתקני אותי אם אני טועה אבל זה כל מה שאני שומע על פוריס
שואל השאלה:
מאיפה אתה מוציא את זה
תעשה חיפוש ותבין
מאיפה אתה מוציא את זה
תעשה חיפוש ותבין
אנונימית
או שתסבירי איפה אני טועה כי זה כל מה שאני מכיר ואני פתוח להסברים
שואל השאלה:
יש גוגל תעשה חיפוש בעצמך
יש גוגל תעשה חיפוש בעצמך
אנונימית
בגוף השאלה את רומזת שזה דבר רע "זה לא עד כדי כך רע נכון..?" ואת רוצה שאני אעשה חיפוש? עזבי אותך שטויות פשוט תעשי מה שנוח לך מה את שואלת אנשים בכלל אם את לא מנהלת דיון ורק מחפשת שיסכימו איתך
שואל השאלה:
אתה קופץ למסקנות שזה מיני
וכתבת שזה מה ששמעת אז למה לא לקחת דקה לחפש מה זה ? זה לא עד כדי כל קשה
אתה קופץ למסקנות שזה מיני
וכתבת שזה מה ששמעת אז למה לא לקחת דקה לחפש מה זה ? זה לא עד כדי כל קשה
אנונימית
שואל השאלה:
לילה טוב
לילה טוב
אנונימית
כי אני מכיר את זה בתור דבר מיני ואת חיזקת את זה שזה דבר רע בגוף השאלה
אין סיבה שאני אחפש את זה ואולי אראה דברים שאני לא רוצה אם את יכולה פשוט להגיד לי במילים איפה אני טועה?
לילה טוב
אין סיבה שאני אחפש את זה ואולי אראה דברים שאני לא רוצה אם את יכולה פשוט להגיד לי במילים איפה אני טועה?
לילה טוב
בבקשה אל, זה ממש מוזר ומביך
וואלה תעשי מה שבאלך תלבשי מה שבא לך רק שימי לב שזה לא באמת עולה לך לראש כי כלב את לא
תכתיבי לי הפרטי אם את באמת רצינית ורוצה לראות את הקהילה המקומית
רוצה להתלבש כמו כלב זאב? לכי על זה. אל תצפי שאני אמחא כפיים רק
^^תסביר לנו מה זה אז
אוקיי בדקתי. זה פשוט אנשים שאוהבים דמויות עם מראה אנושי יחסית. סוג של עירבוב.
ואז גם להתלבש כאלה.
זהו? זה העניין? אם ככה זה תחום עניין קצת מוזר לדעתי אבל עוד סביר רם רין בזה מין
^^תסביר לנו מה זה אז
אוקיי בדקתי. זה פשוט אנשים שאוהבים דמויות עם מראה אנושי יחסית. סוג של עירבוב.
ואז גם להתלבש כאלה.
זהו? זה העניין? אם ככה זה תחום עניין קצת מוזר לדעתי אבל עוד סביר רם רין בזה מין
ampiri כן תודה, זה ליטרלי כל מה שזה
וואלה כתוב בויקיפדיה ש33% אחוז מהאנשים גם נמשכים לזה חח.
רק 21% מצאו את זה לא מושך.
טוב, זה בטח כי הם אוהבים את התחום, וזה תחום של אנשים, אז הגיוני שיימשכו מתישהו.
רק 21% מצאו את זה לא מושך.
טוב, זה בטח כי הם אוהבים את התחום, וזה תחום של אנשים, אז הגיוני שיימשכו מתישהו.
איך האחוזים האלה עובדים אבל, זה מתוך 100? אבל כן, בכל קהילה יש את האנשים שהופכים את זה למיני. כמו אנימה
ברור שמתוך 100. לא כתבתי גם 46% שהם "minor se@uality interest".
זהו, אבל הבעיה שזה *רוב* האנשים. רק 21% לא.
זהו, אבל הבעיה שזה *רוב* האנשים. רק 21% לא.
זכותך להתלבש כמו furry, רק קח בחשבון את ההשלכות החברתיות
לא לא הבנת!
כנס לפה.
לך ל se@uality , פיסקה שנייה.
כנס לפה.
לך ל se@uality , פיסקה שנייה.
ohhhhhh lol sorry
ללכת לטיפול, ברצינות
ברוך הבא לקהילה הפרוותית בישראל :3
ולא זה לא רע, סתם אנשים לא באמת מבינים מה זה
ולא זה לא רע, סתם אנשים לא באמת מבינים מה זה
תגיד אתה מוציא את הנתונים האלה מהתחת? איזה 46% פדופילים, מה אתה מחרטט
באותו הנושא: