התחברות הרשמה

מה דעתכם על האדיט הזה? - קישור מצורף

30 בנובמבר 2025, 15:51
חוות דעתביקורתאדיטדעות גולשיםsony vegas pro    
6 תשובות
אין לי טיקטוק אי אפר לפתוח
א
אבקמול
חמוד ממש
א
אננס חתיך
השיר 10/10
א
איפה לינץ'
נחמד
N
Night Stalker
חמוד
C
Curiouspanda
ממש חמודד
T
Tamar-
באותו הנושא:
אנשים שמבינים באדיטים..מה דעתכם על האדיט?(בתגובות)
מה דעתכם על האדיט חבריה?
אנשים שאוהבים מראה שחורה ואוהבים אדיטים מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט שלי?
מה אתם חושבים על האדיט (זה האדיט עם מעברים הראשון שלי באפטר) ?
מה דעתכם על האדיט?
אנשים שאוהבים/מבינים באדטים??מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?