5 תשובות
לא.
אה אני פשוט חושב לפני שזה פוגש את אלוהים
קודם זה פוגש את הערך שלה שנמוך מאוד
שהיא עם גבר שהיא יודעת שהוא נשוי.
ברגע שהיא תפרק משפחה שם יותר אלוהים בתמונה
שואל השאלה:
חבל שלא בתור אחת שעשו לה את זה ואני לא הייתי נשויה אני בת 18 כן חושבת שיש לאנשים כאלה מחילה פשוט נראלי שאלוהים יחזיר לה למרות שהחיים חרא במילא אבל כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
עשו לי את זה....
יש לי מוסר ואני בן אדם נורמלי תודה
אנונימית