6 תשובות
כן זה הגיוני לי לקח יותר מחודש
אם זה ממשיך להדאיג אותך תתקשרי אליהם
יותר מחצי שנה לא שלחו לי זימון הכל טוב
כן חכי קצת
כן לי לקח חצי שנה
אנונימית
את יכולה לפתוח פנייה במיטב ולבקש זימון
לי לא שלחו ארבעה חודשים עד שהחלטתי לפנות אליהם
לי לא שלחו ארבעה חודשים עד שהחלטתי לפנות אליהם
באותו הנושא: