4 תשובות
שואל השאלה:
כיביתי את הטלפון מחקתי והתקנתי שוב אין עדיין אותו דבר
כיביתי את הטלפון מחקתי והתקנתי שוב אין עדיין אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
ומה אני עושה כדי לתקן את זה?
ומה אני עושה כדי לתקן את זה?
אנונימית
תעשי ריפרש לדפדפן
יש שגיאה
באותו הנושא: