22 תשובות
מה אני אמורה לחשוב
שהיא אחלה ילדה? אממ אבל מה קשור הקישורים
תאמת שזה מגניב אבל הרבה זמן פנוי זה אומר שהיא תשקיע
וייב דמדומים חח
אני יותר מתחבר לראשונה
אחלה דרך לצרף אנשים לאתסטיקה שלך
כמו לגרום להם לבוא לתוך כנסיה ללא ידיעתם ואז הם חייבים להקשיב למטיף במשך שעה
בתור בת אני חושבת שהיא ניראת מדוכאת בלי קשר לשאלה כיאלו דיכאון ולא יודעת עד כמה מישהו ירצה לצאת עם מישהי כזאת...
אנונימית
הייתי מרגיש שהיא יפה, היא נראת בטייפ שלי בדיוק מבחינת הנראות, הייתי יוצא איתה לדייט ביער ב-12 בלילה כזה כי בלילה זה הכי כיף, זה מרגיש כאילו אני והיא היינו נכנסים לעולם משלנו שהוא מנותק מהמציאות נטו כדי להנות מהרגע
דיס איז סו טוויליט
שאין כאן שום ילדה
אני מתחיל לפחד...
זה בקישור השני חברה לא ראיתם?
אנונימי
עם 3 הראשונות הייתי יוצא והייתי יוצא איתה לדייט במושב שלה מול הנוף של השדות החקלאים והעמק
אה רק עכשיו קלטתי שהכוונה היא שהילדה הזאת תואמת את האסתטיקה??? אחות זה כזה לא ברור
הייתי רוצה להיות חברה שלה
למה בנים מבוגרים עונים לה בכלל היא ילדה בת 14 עם שאלה מפגרת
אנונימי
מה זה החרא הזה
דייט ראשון ביער
איפה הילדה
שיש פה יותר מידי קישורים