13 תשובות
כן נדיר
אנונימית
שואל השאלה:
אומייגאד אני ממש בלחץ
אומייגאד אני ממש בלחץ
אנונימית
תעדכניי ואין ממה, במקרה הכי גרוע לא יקרה כלום ובמקרה הטוב תרוויחי
שואל השאלה:
אני מקווה שכשיגידו לו על זה אז הוא יזכור אותי...כי אני נראית קצת...מיוחד
אני מקווה שכשיגידו לו על זה אז הוא יזכור אותי...כי אני נראית קצת...מיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מלאה...ויש הרבה שממש קשה לכם עם זה
אני פשוט מלאה...ויש הרבה שממש קשה לכם עם זה
אנונימית
אני בוכה חתיכת יציאה בהצלחה
שואל השאלה:
^זה רע כאילו?
^זה רע כאילו?
אנונימית
תקשיבי באמת זה אחד הטובים אם היה לי אומץ הייתי עושה גם יא מלכה
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שממש דפק לי הלב כשעשיתי את זה
האמת שממש דפק לי הלב כשעשיתי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
יואו תחזיקו לי אצבעות
יואו תחזיקו לי אצבעות
אנונימית
צעד אמיץ, רוב הסיכויים שלא יצא מזה משהו אבל הוא בטוח יוחמא
חמוד ממש מקווה שזה יתקדם
לא קצת מוזר..
אנונימית
באותו הנושא: