13 תשובות
כן נדיר
אנונימית
שואל השאלה:
אומייגאד אני ממש בלחץ
אנונימית
תעדכניי ואין ממה, במקרה הכי גרוע לא יקרה כלום ובמקרה הטוב תרוויחי
שואל השאלה:
אני מקווה שכשיגידו לו על זה אז הוא יזכור אותי...כי אני נראית קצת...מיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מלאה...ויש הרבה שממש קשה לכם עם זה
אנונימית
אני בוכה חתיכת יציאה בהצלחה
שואל השאלה:
^זה רע כאילו?
אנונימית
תקשיבי באמת זה אחד הטובים אם היה לי אומץ הייתי עושה גם יא מלכה
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שממש דפק לי הלב כשעשיתי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
יואו תחזיקו לי אצבעות
אנונימית
צעד אמיץ, רוב הסיכויים שלא יצא מזה משהו אבל הוא בטוח יוחמא
חמוד ממש מקווה שזה יתקדם
לא קצת מוזר..
אנונימית