12 תשובות
זה יפה (:
חח סקסי כזה
תאמת אני חושבת שזה גברי
ובכללי אני לא חושבת שזה מגניב היו מלא טעונות ואנשים שמטו בגלל טעונות אופנוע
אני חולה על אופנועים ואני מתה עליהם
בעייני זה גברי בחורה על אופנוע.
ללא
אני מתה על זה xd
לדעתי זה גברי.
אנונימית
בעניי בחורות קשוחות זה סקסי... לא בקטע של גבריות
ממש לא גברי
אני לומדת כרגע שיעורי נהיגה על אופנוע, אני ממש לא חושבת שזה גברי (:
טוס טוס זה יפה לבנות
בעייני זה טיפה גברי..