5 תשובות
תיק גדול צריך רק
ושיהיה לך תיק קטן גם
מזוודה
אני אישית באתי עם תיק גדול והתחרטתי על זה.
לקחתי בסוף טרולי ותיק בית ספר לא צריך להגזים עם מה לקחת פשוט לקחת מה שצריך. אם את צריכה עוד התייעצויות יותר ממוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אני אעזור לך עם הכול.
גיוס קל וחוויתי ^^
מזוודה עלולה להיות לך קשה לסחיבה אם לא יהיה כביש סלול ותעברי בשטח
עדיף מזוודה אחותי, ובהצלחה!!!!!