התחברות
הרשמה
אנשים שראו את הסרט מולאן מה החלק שהכי אהבתם?
24 בנובמבר 2025, 15:35
4 תשובות
שהם שרים "האישה שאותי תאהב", סצנה מצחיקה
S
S_01
נראה לי שבחלק האהוב עליי זה השיר כי אצלי תצאו גברים
אבל אני מתה על כל הסרט
:
: ( :
וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו איזה סרט מטורףף
:
: ( :
הסצנה של השיר של הגברים שהם מתאמנים וזה, סצנה בלתי נשכחת
I
IHATE