7 תשובות
התקבלו, הם יעני בתוך המערכת, עכשיו את מחכה שמישהו יעבור על זה או יודיע אם חסר משהו.
הם יחזירו לך תשובה.
כרגע כמו שכתבתי, זה פשוט אומר שהטפסים הגיעו אליהם, יכול לקחת זמן עד שמישהו יטפל בזה, בכל מקרה אף פעם לא מזיק להתקשר לבדוק מה קורה עם זה פעם בשבוע שבועיים, שלא "תיפלי בין הכיסאות" מה שנקרא.
שואל השאלה:
מה זה ביקור בית?
אנונימית
משקית תש תבוא לעשות לך ביקור בית לראות את המצב,
ואז על בסיס הטפסים והביקור בית של המשקית יחליטו אם לתת לך תש וגם איזה תש לתת לך .
..~
יעשו לך ביקור בית, ואז תקבלי תשובה אם יאשרו או שלא.
..~
שואל השאלה:
והם יפנו אליי עם תשובה או שאני צריכה להתקשר או לעשות משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה אומר משהו?
כאילו לא אישרו לי או סירבו
אנונימית