5 תשובות
הרבה פעמים מקומות עבודה שצריכים עובדים לא מפרסמים מודעת דרושים. רוב הזמן את צריכה לפנות לבד דרך טלפון/מייל/אפליקציות/חברות כוח אדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא הפוך? שצריך מפרסמים. בכל מקרה שאלתי באינסטגרם נראה אם יענו לח
אנונימית
לא למה אני עשיתי את זה פעם אחת
שואל השאלה:
אני לא יודעתת בצור קשר אין אופציה של דרושים ובאינסטגרם זב קצת מוזר לא?
אנונימית
תנסי לשלוח להם הודעה דרך האינטגרם או בצור קשר באתר שלהם