התחברות
הרשמה
אנשים חושבים שאני ליידי בוי באומיגל זה לא מצחיק איך להיות נשית יותר בפרצוף?
23 בנובמבר 2025, 14:53
Omegle
אומיגל
תשובה אחת
שואל השאלה:
לא עשיתי בארץ
אנונימית
באותו הנושא:
למה בגלל שאני כביכול "חתיך" אנשים חושבים שאני לא חכם במיוחד?
מלא אנשים מכאן חושבים שאני נדב דפני או קרוב שלו, איך לשכנע אותם שאני לא?
אנשים חושבים שאני מוזרה בגלל שאני אוהבת אופרות ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית, מה דעתכם?
לא מרגישה אמפתיה כלפי אנשים שאני לא מכירה, אני חוששת שאני אדם קר, מה אתם חושבים?
יש אנשים שחושבים שאני אחלה גבר ויש אנשים שלפעמים חושבים שאני בלחץ למה זה?
למה אנשים חושבים שאני בדכאון למרות שאני לא?
למה אנשים חושבים שאני חלש בגלל שאני נחמד?
אנשים מרושם ראשוני חושבים עלי ישר שאני ביישנית, זה אומר שאני משדרת חוסר ביטחון?
למה שאני אומרת שאני לא מאמינה באהבה אנשים ישר חושבים שאני בדיכאון ??
כולם חושבים שאני ליידי בוי
אנשים חושבים שאני יכול לצייר 2 אנשים בדף A4, מה לעשות?