5 תשובות
לא , את לא חייבת לו כלום בנתיים .
אני מיקבלתי עד השלב שבו הוא אמר לי שהוא רוצה שנתחיל להגדיר
כרגע את לא חייבת לו כלום אבל אם את מרגישה אליו משהו מן הראוי שתקחי פסק זמן מהפלירטוטים
כן ולא תלוי מה אופי הקשר ומה השאיפות...
באופן כללי כדאי לעצור כאן, אני משער שאת רוצה איתו משהו רציני ואם הוא היה מפלרטט עם עוד בחורות היית חושבת שהוא לא רציני ובצדק.
(נ"ב: אהבתי איך שינית את זה במקום ל"אני מפלרטטת עם גברים שינית ל"גברים מפלרטטים איתי").
שואל השאלה:
לא שיניתי,גברים מפלרטטים איתי
הבנו שאתה אינסל אין מה לנסות בכוח
אנונימית
^אז אם את לא זורמת עם זה זה בסדר ואם את זורמת עם זה התשובה שלי כבר כתובה למעלה.
למה את חושבת שאני אינסל?