11 תשובות
את בטוח יודעת הכי טוב מכולם את התשובה...
השאלה איך נוכל לעזור לך באמת?
השאלה איך נוכל לעזור לך באמת?
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא יודעת את התשובה כלכך
אני רוצה תשובות מבנות שנוטלות גלולות יותר זמן ומבינות יותר ממני
לא אני לא יודעת את התשובה כלכך
אני רוצה תשובות מבנות שנוטלות גלולות יותר זמן ומבינות יותר ממני
אנונימית
תשמעי אני אדבר איתך מנסיון אישי , אני לוקחת גלולות כבר 4 שנים אם לא יותר ומעשנת , יש תקופות של חודשים שאני יכולה לפרק קופסה ביומיים, ולא קרה לי כלום .
לא ראיתי שינוי ואני עושה בדיקות זמן כל תקופה ואין לי קרישיות אז מאמינה שזה אינדיבידואלי.
ההמלצה היא לא לעשן .
לא ראיתי שינוי ואני עושה בדיקות זמן כל תקופה ואין לי קרישיות אז מאמינה שזה אינדיבידואלי.
ההמלצה היא לא לעשן .
אם את מעשנת מעט ואת מתחת לגיל 35 זה בסדר.
שואל השאלה:
אני אסביר לכן, גם עשיתי בדיקות דם לקרישיות יתר וכתוב שאין לי אז בעיקרון אין לי בכלל את ה"גנטיקה" הזאת זה מוריד את הסיכון משמעותית לא?
אני אסביר לכן, גם עשיתי בדיקות דם לקרישיות יתר וכתוב שאין לי אז בעיקרון אין לי בכלל את ה"גנטיקה" הזאת זה מוריד את הסיכון משמעותית לא?
אנונימית
כן זה מוריד את הסיכון לדעתי. תתייעצי עם chat gpt הוא מדוייק יותר ממני חחח חח
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
תדברי על זה עם רופא
2/3 זה מלא
פשוט להתחיל להיגמל מסיגריות
זה לא משנה גלולה או לא, זה דופק את הגוף: פיזית מנטלית ונפשית
וכן, זה גרוע יותר עם גלולות
פשוט להתחיל להיגמל מסיגריות
זה לא משנה גלולה או לא, זה דופק את הגוף: פיזית מנטלית ונפשית
וכן, זה גרוע יותר עם גלולות
שואל השאלה:
^^ דיברתי עם הרופאה היא יודעת שאני מעשנת בכל זאת נתנה אז אני חושבת שזה בסדר כי אני לא בסיכון גבוה
^^ דיברתי עם הרופאה היא יודעת שאני מעשנת בכל זאת נתנה אז אני חושבת שזה בסדר כי אני לא בסיכון גבוה
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא צריך לומר דברים שלא מבינים בהם מקסימום 3 סיגריות ביום זה לא הרבה, כמובן שזה לא בריא אבל יש כאלה שמסיימים קופסא או דופקים 6-10 סיגריות ביום - זה נחשב הרבה
ולא שאלתי אם להפסיק
יום טוב ❤
^^לא צריך לומר דברים שלא מבינים בהם מקסימום 3 סיגריות ביום זה לא הרבה, כמובן שזה לא בריא אבל יש כאלה שמסיימים קופסא או דופקים 6-10 סיגריות ביום - זה נחשב הרבה
ולא שאלתי אם להפסיק
יום טוב ❤
אנונימית