10 תשובות
שואל השאלה:
למה? אם תוכלי להסביר
אנונימי
כן
חד משמעית כן זה נשמע טכנולוגיה מטורפת. אני אישית מכירה לא מעט שקונים ארנק עור רגיל במעל 200 שח אז זה נשמע זול לעומת הרמה שלו.
שואל השאלה:
תוכל להסביר למה?
אנונימי
לא, יקר מדי בידיעה שיש ב 30-40 שקל בעלי ארנקים ממש יפים שעונים על כל מה שציינת.
ובכללי לא מוצא שימוש לארנק.
האשראי בגוגל פיי. רישיון אין צורך לשאת עליך כי ניתן לזהות אותך במסוף של השוטר בעת הצורך, כנ'ל ת'ז אלא אם אני יודע מראש שאצטרך להציג ת'ז פיזית. כרטיס קופ'ח כנ'ל אין לי מה לשאת עלי ביום-יום.

אם ארנק אז לפחות שיהיה מותג כדי להציג כסמל סטטוס כמו שעון. כי בימינו כבר אין שימוש אחר לארנק.
שואל השאלה:
אתה לא סוחב עלייך מזומן? תעודות זהות?
אנונימי
אני אישית? כנראה שלא (יקר).
מיקום- יש כרטיסים כאלה באליאקספרס זולים
שליפת כרטיסים כמעט כל ארנק היום
ואני זוכר שראיתי פעם גם פתרון לגניבת פרטים
כן למה לא
אין לי שימוש במזומן, יש כרטיס אשראי לזה, ביט, פייבוקס וכו'.
וכפי שאמרתי לגבי התעודת זהות.
אין צורך לשאת עליך ביום-יום אך אחת מהתעודות.