4 תשובות
החיבוק שלפני הפרידה,
הרגשתי במקום הכי בטוח שלי
לא זוכר מתי פעם אחרונה קיבלתי חיבוק אמיתי ולא צדדי של היי וזהו
אנונימי
תכלס
אנונימי
מאמא שלי
הרגשתי צורך לבכות בכי כזה שלא תראה,חח של געגוע לאהבה אמיתית לחיבור שלא היה הרבה זמן