9 תשובות
חד. משמעית. כן. לצאת.
כן הייתה לי שנה קודמת והיה כיף רצחח אבל גם קשה בגלל שזה ארוך. אבל זו חוויה מטורפת
אנונימית
שואל השאלה:
באמת ^?
אנונימי
כן תצא זה כיף ממש
כן הבית ספר שלי נבחר שנה קודמת והייתי בכיתה יא, יצאנו באיזה 2 לפנות בוקר למסע ומשם היו מלא מלא דברים חזרנו שבוע אחרי ממש מאוחר בלילה
אנונימית
כאן חוויה מדהימה
מיד
שואל השאלה:
מה ^
אנונימי
מה זאת אומרת שהבית ספר שלך נבחר ?